Lawn Fawnatics Challenge #76

Hallo zusammen,
Hi there,

dieses Mal darf es für die Lawn Fawnatics Challenge alles bloß keine Karte sein. Daher habe ich beschlossen, euch die Rezeptkarten zu zeigen, die ich für 2 meiner Lieblingskuchen gestaltet habe. Ich habe aus meinen zahlreichen Küchensets die passenden Motive zusammengesucht und damit meine Rezepte dekoriert. :)
Für meine erste Rezeptkarte habe ich einige passende Zutaten aufgeklebt und für die zweite Karte passende Motive für die Zubereitungsschritte.
Das Album war leider etwas kleiner, als ich angenommen hatte, daher mussten meine Vorbereiteten Panels etwas zusammenrücken. ^^


the Lawn Fawnatics Challenge  is about anything but a card. So I decided to show you the recipe cards I made for 2 of my favorite cakes. I selected the matching images from my numerous kitchen related stamp sets and used them to decorate my recipes. :)
So for my first recipe card I added some ingredients and a bowl, as it is a "Bowl Cake". 
For my second card I added images for each preparation step: Prepare the dough - roll out the dough - sprinkle the topping - cut into strips and shape into rolls - put together to form a cake - bake.  
Unfortunately the album was a bit smaller than I thought it would be, so my prepared panels had to move a bit closer together. ^^






Materialien:
Stempel: So Smooth, Sprinkled with Joy, Baked with Love, Let's Toast, Owen's ABCs, Harold's ABCs (Lawn Fawn), Mini Monograms (Paper Smooches)
Stanzen: Sprinkled with Joy Dies, Finley's ABCs, Mini Pop-up Box (Lawn Fawn)
Stempelkissen: Jet Black (Lawn Fawn), Jade (SU), VersaMark (Tsukineko)
Papier: Karteikarten (Exacompta), coloured Cardstock (Faltkarten) 
Kolorierung: Copic
Sonstiges: Embossing powder white (Hero Arts), white gel pen, Copic liner, Füllfederhalter mit brauner Tinte/fountain pen with brown ink

Challenges:


Ich wünsche euch noch ein leckeres und kreatives Wochenende. :)

Liebe Grüße

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen